.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی شماره یک قائم‌شهر نباید به بخش خصوصی واگذار شود

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: نساجی شماره یک نیز مورد توجه جدی قرار نگرفته و نیاز به حمایت دارد تا از انتقال آن به بخش خصوصی جلوگیری شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عبدالله رضیان در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در این ماه در راه بندگی خداوند درون خود را پالایش کرده و خودسازی کنیم.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری حاکمیت ارزش بالا و والایی دارد و ما در مقابل دشمنانی قرار داریم که در طول  38سال که از عمر انقلاب می‌گذرد همه تلاش خود را انجام داد تا این نظام را از پای درآورد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در کنار رهبری فرزانه در همه عرصه‌ها سبب شد این نظام بتواند در مقابل همه توطئه‌های دشمن ایستادگی کند.

وی از مردم و رهبری به‌عنوان دو عنصر مهم مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان نام برد و گفت: امروز همه دنیا در مقابل توان‌مندی و اتحاد مردم ایران درماندند و آمریکا و رژیم فاسد صهیونیستی هم نتوانستند آسیبی به نظام بزنند.

رضیان با بیان اینکه براساس فرمایشات امام و رهبری، مجلس در رأس امور کشور قرار دارد، افزود: مجلس باید با ملت همراه بوده و حافظ منافع ملت و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی باشد و ما به‌عنوان امانت‌داران مردم باید بتوانیم در فضای قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون، کاستی‌ها و نقاط ضعف جامعه را برطرف کنیم.

وی بیکاری و رکود اقتصادی را دو چالش بزرگ فضای فعلی کشور عنوان کرد و ادامه داد: قائم‌شهر و حوزه انتخابیه ما نیز از این قاعده جدا نیست و باید در جهت رفع این مشکل تلاش کنیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به سه مجموعه بزرگ نساجی در قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: بیشترین آمار بیکاری را به‌دلیل تراکم جمعیت داریم و نساجی شماره دو به نوعی از بین رفت و دو نساجی شماره یک و شماره سه نیز مشکلات زیادی دارند و به دلیل سوء‌مدیریت‌هایی که در گذشته وجود داشت به‌ویژه در نساجی شماره سه نقل و انتقالاتی صورت گرفت که قانونی نبود و امیدواریم در شرایط فعلی بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وی تصریح کرد: نساجی شماره یک نیز مورد توجه جدی قرار نگرفته و نیاز به حمایت دارد تا از انتقال آن به بخش خصوصی جلوگیری شود.

رضیان به مشکلات شهرک صنعتی بشل اشاره کرد و گفت: بشل با ظرفیت بالا تنها 20 درصد بهره‌وری دارد و بانک‌ها باید به میدان بیایند و از بخش خصوصی حمایت کنند چون با مقدار کمی تزریق سرمایه می‌توان درصد بهره‌وری و تولید را بالا برد.

وی اظهار کرد: ضعف مدیریت یکی از اشکالاتی است که در استان وجود دارد و گاهی بعضی از دستگاه‌ها جواب‌گوی نیاز مردم نیستند، زیرا مدیری که روزمره‌گی در کار دارد اعتقادی به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ندارد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت بیمارستان رازی قائم‌شهر، افزود: این بیمارستان منطقه‌ای چند سالیست که احداث آن آغاز شده و وزارت راه و شهرسازی آن را بر عهده دارد اما کار چندانی انجام نشده است.

رضیان وضعیت نامطلوب اورژانس و بخش بیمارستان رازی را زیبنده مردم قائم‌‌شهر و مراجعه‌کنندگان ندانست و گفت: تلاش داریم در مدت خدمت این بیمارستان را به نتیجه برسانیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.